SV Valkenswaard 3 - De Valk 2 (zon)

SV Valkenswaard 3

3e klasse G

22 september 2019 11:30

HVDV <[email protected]>

12:34 (1 minuut geleden)
aan communicatie

De derby tegen Valkenswaard, die tevens de opening van de competitie vormde, was er eentje om heel snel te vergeten.

Bij beiden ploegen overheersten irritaties wat tot gevolg had dat er meer op de man gespeeld werd dan op de bal waardoor de wedstrijd een onaantrekkelijk gebeuren werd.

Uiteindelijk was de tegenstander de meest gelukkige omdat die maximaal wist te profiteren van een paar communicatie stoornissen in de defensie van de Valk.

Saijief Levenstone was degene die voor zijn ploeg de tegengoal mocht aantekenen.