Vacaturebank

Kledingbeheer

26-07-2021

Beheerder kledingfonds en wedstrijdkleding.

Als beheerder van het kledingfonds bewaakt u de huidige lijn van wedstrijdkleding binnen de vereniging.

Dit houdt in dat u de teamleiders er op attendeert de wedstrijdkleding in de team tas correct te beheren en zo volledig mogelijk te houden. Indien nodig besteld u kleding bij in overeenstemming met de teamleider. Daarnaast adviseert en assisteert u teams in hun keuze voor aanvullende JAKO kleding uit de gekozen clublijn.

We hebben momenteel een vaste kleding leverancier voor de wedstrijdshirts en het merk JAKO is momenteel onze kledinglijn. Beiden worden via dezelfde leverancier geleverd.

De drukste momenten van het jaar liggen in juni en eind augustus. In juni draagt u zorg voor inname van de kleding en team tassen die tot het kleding fonds behoren en reikt deze na controle weer uit in augustus. Door het jaar heen vult u eventuele kapotte/ontbrekende kleding aan. Om lange levertijden te voorkomen houdt u een passende buffervoorraad kleding (broeken, sokken) aan.

U bent hier doorgaans een uurtje in de week mee bezig, in de periode juni en augustus kan dit aantal uren vanzelfsprekend wat oplopen.

U houdt de kosten in samenwerking met de penningmeester onder controle.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de secretaris van de vereniging : [email protected]

Reageren op de vacature

Het liefst je GSM nummer