Activementen Agenda

Activiteiten in deze categorie op 16 oktober:

Groots E-voetbal / FIFA-toernooi 2021 met Dennis Verhoeven!

Valkenswaards kampioenschap FIFA-22 bij v.v. De Valk!

Ben jij die fanatieke FIFA-speler die graag tegen anderen wil spelen? Wil jij tegen dé nederlands kampioen FIFA, Dennis Verhoeven, een potje E-voetballen? Doe dan mee op zaterdag 16 oktober 2021 met de allereerste Valkenswaards kampioenschappen FIFA bij voetbalvereniging De Valk. Het event start om 15:00uur

Voor dit grootse event mag IEDEREEN, ook niet-Valk-leden, vanaf 8 jaar zich inschrijven. Er wordt gebruik gemaakt van 2 leeftijdscategorieën. Van 8 t/m 12 jaar en van 13 jaar of ouder.

Wie wordt er valkenswaards kampioen FIFA-22? Er zijn allerlei mooie prijzen te winnen met o.a. bekers en originele, gesigneerde PSV-attributen!

En ben je wellicht niet zo goed, doe dan ook mee, want het wordt vooral een hele gezellige, sportieve middag in de kantine van voetbalvereniging De Valk, waar ook nog eens wordt gezorgd voor allerlei heerlijke versnaperingen. En oja, het is ook nog GRATIS.

Je speelt individueel een aantal wedstrijden in een poule, waarna vervolgwedstrijden worden gespeeld voor winnaars en verliezers.

Let op: Inschrijvingen zijn beperkt, dus vol=vol. Na de inschrijfperiode hoor je of je wel of niet met het toernooi kan deelnemen. Dit is uiteraard afhankelijk van het aantal inschrijvingen.

Zorg dat je in vorm bent en schrijf je NU in vóór 6 oktober 2021 middels het inschrijfformulier op de Valk. HIER kun je het vinden!

Heb je nog vragen of opmerkingen, richt je dan naar Tijs Rademakers, [email protected] of Freek van Laarhoven, 06-51384969.

Fifa_22_poster.jpg

• 16 oktober 2021 15:00 - 16 oktober 2021 18:30