Activementen-Plan

Activementenplan van start

Onze club is gestart met het ontwikkelen en uitvoeren van een Activementenkalender voor onze leden, zowel voor junioren als voor senioren. Aan veel activiteiten kan ook deelgenomen worden door niet-leden, zodat die ook op een fijne manier kennis kunnen maken met onze vereniging.

We proberen onze club zo nog leuker, gezelliger, aantrekkelijker, maar vooral ook familiairder te maken.

Een aantal mensen heeft zich al aangemeld om te helpen bij de organisatie en vooral de uitvoering van de op stapel staande activementen.

De hoofdcoördinator van onze activementen is Freek van Laarhoven. Organiseren zit Freek in het bloed, en hij doet dat dan ook op verschillende fronten in het Valkenswaardse. We zijn dan ook erg blij dat hij voor ons de kar gaat trekken en ons op weg gaat helpen voor een heel mooi project.

Het bestuur heeft eerst met Freek gekeken welke activementen er nu al zijn met de centrale vraag welke activementen we dit jaar gaan doen en wanneer.

Ook Maikel, onze kantinebeheerder, en zijn ondersteuners zorgen ervoor dat de kantine een fijn en gezellig trefpunt is en het kloppend hart van de activiteiten.

Gelukkig kunnen we ook een beroep doen op een kern van vrijwilligers. Met tussenpozen is er een gezamelijke bijeenkomst om de resultaten van oude activiteiten te evalueren en nieuwe activiteiten te benoemen. Er wordt dat gekeken naar de al bestaande activiteiten en er wordt ook gebrainstormd om een nog aantrekkelijker activiteiten kalender voor de komende jaren samen te stellen.

Zodra nieuwe activementen ontplooit worden en een plekje op de kalender vinden,  wordt hierover gecommuniceerd vai onze website en in de kantine.

Uiteraard vinden de activementen plaats in overeenstemming met de geldende wet en regelgeving en coronamaatregelen, maar dat spreekt voor zich.

In het voorjaar hebben we reeds een aantal bijeenkomsten gehad met de vrijwilligers die zich al aangemeld hebben. Deze groepjes van 6 à 7 mensen werden door Freek geïnspireerd en geïnformeerd over inhoud en uitvoering van de kalender.

Als je het dus erg leuk vindt om in een gezellig team mede activementen te organiseren in de voorbereiding en/of uitvoering, aarzel dan niet en stuur een mailtje naar Freek van Laarhoven, [email protected]

Ook niet-leden zijn nadrukkelijk van harte welkom bij de organisatie in de voorbereiding en de uitvoering van het activementen.

Wil je eerst nog meer informatie?

Bel, email of app dan Freek!

06 51384969  [email protected]

Graag tot ziens, want je weet: veel handjes maken licht werk!