De Valk Zomer Jeugdtoernooi

Header_template_Pinkstertoernooi.png

Hét De Valk Zomer Jeugdtoernooi 2024 - 31 mei, 1 & 2 Juni 2024!

Helaas kunnen wij u in 2024 geen groots Valk Pinkster Jeugdtoernooi bieden. Pinksteren valt in 2024 erg vroeg en de KNVB competitie is dan nog in volle gang. Voor 2025 verwachten wij wel weer een mooi Pinkster Jeugdtoernooi te kunnen plannen. Houd die datum gereserveerd in uw agenda!

Dit weerhoudt ons er echter niet van om in het weekeinde van vrijdag 31 mei, zaterdag 1 en zondag 2 juni 2024 een groots De Valk Zomer Jeugdtoernooi in de agenda op te nemen. Deze is natuurlijk in eenzelfde stijlsetting die u van onze organisatie en vereniging mag verwachten.

Tijdens dit toernooi kunnen de jeugd teams van het seizoen 2023 – 2024 in een ontspannen setting de competitie afronden, door het spelen van meerdere wedstrijden tegen verschillende teams. Een ideaal toetje van het seizoen dus! Naast de eigen jeugdteams van de Valk rekenen we ook op een sterke vertegenwoordiging uit de regio maar ook daarbuiten en mogelijk uit België en het VK. Uiteraard staat het voetbal centraal tijdens deze dagen maar ook de supporters zal het aan niets ontbreken. De horeca faciliteiten staan allen ter beschikking en ook zal voor het nodige entertainment gezorgd worden.

We zien jullie graag op ons Zomer Jeugd Toernooi! Volg deze site voor meer informatie over dit geweldige voetbal toernooi.
Je kunt je uiteraard ook direct inschrijven door hier te klikken

-Hier vindt u het online toernooiboekje 2024 (nog in ontwikkeling)

-Hier vindt u het online programma van 1 juni (nog in ontwikkeling)

- op zaterdag 1 juni zijn de O13, O14, O15, O16/17 & O18/19 aan de bal.

-Hier vindt u het online programma van 2 juni (nog in ontwikkeling)
- op zondag 2 juni zijn de O7, O8, O9, O10, O11 & O12 aan de bal.

-Klik hier voor de facebookpagina
-Klik hier voor de Toernooi Reglementen
-Klik hier voor extra Toernooi informatie
-Klik hier voor de foto's van voorgaande editie's

-Klik hier voor aanmelden als vrijwilliger voor dit toernooi

Tot ziens op ons Valk Jeugdtoernooi in mei 2024!

Hoofd Sponsoren van dit geweldige toernooi :
Sponsor_banner_2024.png