Supportersclub

2001 - 2009 ; Jo Lavrijssen
2009 - 2019 ; Jac Mollen
2019 - heden ; Tonnie Geldens

Erelid supportersclub: Toon Kanters (35 jaar secretaris/penningmeester en diamanten lid v.v. de valk)

Erelid supportersclub: Koos Jonkers, voormalig algemeen voorzitter van De Valk

Erelid supportersclub: Evert van de Goor

Contributie: 7,50 euro per jaar.

Huidige bestuurssamenstelling:

Functie:

Naam:

Contact:

Tonnie Geldens

Secretaris

Henry Jansen

Penningmeester

Tiny Kennis

Lid

Harrie Vereijken

Lid

Jan van den Boom

Beschermheer

Henk van Galen

Supportersclub De Valk

Weet je dat we met de Supportersclub De Valk een van de oudste supportersverenigingen van Nederland in huis hebben?

Supportersclub De Valk is namelijk al opgericht in 1936. Zij hebben al 82 jaar lang als doel om onze mooie club in de ruimste zin van het woord te ondersteunen op moreel en financieel gebied. De Supportersclub De Valk wil graag ook jongere mensen uitnodigen om mee te doen door lid te worden en mee te doen aan (het bedenken van) activiteiten. Samen voor De Valk in actie maakt het écht steeds leuker.

Rijke historie:

Het is mooi om te weten dat in de periode dat De Valk door heel Nederland speelde, de supportersclub busreizen organiseerde zodat supportersschare het vaandelteam kon volgen. In 1963 betekende dit dat er wel veertien (!)bussen met supporters mee konden naar Apeldoorn, waar De Valk de beslissende wedstrijd om het landskampioenschap bij de amateurs speelde. De laatste busreis die zij organiseerden ging naar Amsterdam. Op 27 augustus 2014 speelde ons De Valk daar een bekerwedstrijd tegen Ajax.

Wat doet de Supportersclub tegenwoordig?

Natuurlijk volgt de supportersclub het eerste team van De Valk bij haar wedstrijden. Ze is echter hard meegegroeid met de ontwikkelingen van onze vereniging. Tegenwoordig levert zij haar bijdrage vooral aan het ondersteunen van de jeugdafdeling, recht doen aan de trouwe Gouden leden en aan onderhoud en verbeteren van het Valkennest.

Voor de jongste Valkleden zijn ze medeorganisator van bijvoorbeeld de Sinterklaasmiddag en diverse jeugd-voetbaltoernooien. Ook verzorgen ze attenties en aandacht voor de ‘Gouden Leden’.

Omdat Samen-Doen een belangrijke drijfveer is, organiseert de supportersclub graag activiteiten waar leden elkaar ook op een andere manier dan ‘langs de lijn’ kunnen ontmoeten.

Heb je ook gemerkt dat je op de tribune weer fijner kunt zitten en dat de dug-outs op het hoofdveld zijn verbeterd? Ook dat is mede mogelijk gemaakt met bijdrage van de supportersclub. Zij stellen een belangrijk deel van hun budget beschikbaar voor onderhoud en verbeteren van het Valkennest. Zo hebben ze ook bijgedragen aan het schilderwerk aan de tribune en de bestrating.

Belangrijk voor onze eigen De Valk-spelers en -supporters én een welkom voor de gasten die De Valk ontvangt.

Hoe komt de supportersclub aan haar middelen?

Om haar bijdrage te kunnen blijven leveren heeft de supportersclub mensen en middelen nodig. Deze komen uit twee hoofdbronnen 1. contributie en 2. Valkloterij

Hoe kun jij onze supportersclub helpen om De Valk te blijven ‘supporteren’?

1. We nodigen je heel graag uit om lid te worden van de supportersclub. Dat kan al voor slechts € 7,50 per jaar.
  2. Door mee te gaan doen met De Valkloterij. Je steunt De Valk en maakt tegelijkertijd zelf ook kans op een geldprijs.

Je kunt bijvoorbeeld voor € 20,00 gedurende een seizoen van 40 weken wekelijks meespelen met 1 getal. Uitgangspunt is het reservegetal van de Lotto. Per getal betaal je € 0,50. Als je dus met een volle lijst van 45 nummers mee wilt spelen, bedraagt de inleg €22,50 per keer. Van de inleg wordt meer dan 50% uitgekeerd aan prijzengeld. Het overige deel zet de Supportersclub in voor haar activiteiten voor de club. Als je van De Valk én van een gokje houdt en mee wilt doen, kun je contact opnemen met dhr. Tiny Kennis. Hij is bereikbaar via [email protected]

Wij zijn blij als je mee komt doen en heten je van harte welkom!

Bestuur Supportersclub De Valk

e-mail: [email protected]