PSV Partnerschap

Het partnerschap

Vanaf seizoen 2016-2017 werkt PSV op een nieuwe manier samen met regionale amateurverenigingen. De Valk is in dit kader ook een samenwerkingsverband met PSV aangegaan.

De Valk kan hierdoor gebruik maken van de voetbalinhoudelijke- en organisatiedeskundigheid van PSV. Zo wordt er kennis uitgewisseld op het gebied van spelersontwikkeling, sponsoring en medische zaken.

Voor de leden van De Valk levert de nieuwe samenwerking, naast ontwikkeling op gebied van voetbal, diverse voordelen op voor activiteiten met betrekking tot PSV.

Daarnaast kan De Valk de inzichten en knowhow van PSV op gebied van maatschappelijke projecten benutten.
Voor De Valk is dit een mooie manier om nog meer recht te doen aan het realiseren van een constructief en positief voetbal- en verenigingsklimaat.