Sponsormogelijkheden

SPONSORMOGELIJKHEDEN

Stersponsor Stichting de Valk Sponsorgroep.

Bedrijven, die lid worden van “Stichting v.v. de Valk Sponsorgroep”, gaan een overeenkomst aan met v.v. de Valk voor een periode van 3 jaar. Aan het einde van de periode van 3 jaar zal de sponsor benaderd worden betreffende een mogelijke verlenging en onder welke voorwaarden het contract verlengd zal worden.

Tegenover het lidmaatschap van “Stichting Sponsorgroep v.v. de Valk” staan de volgende tegenprestaties:

• Twee reclameborden (75 cm hoog en ongeveer 300 cm lang) in principe aan de lange zijde tegenover de tribune, maar afhankelijk van de beschikbare plaatsen zal in overleg met de sponsor bekeken worden welk alternatief hem aangeboden kan worden. De aanmaakkosten van deze reclameborden en de logo’s komen voor rekening van v.v. de Valk.
  • Advertentie  in de presentatiegids.
  • Bedrijfsnaam of logo op de sponsorzuil bij de ingang van het sponsorhome
  • Vermelding op de sponsorpresentatie in het sponsorhome en in de kantine
  • Logo op de website en de mogelijkheid door te klikken naar de website van de sponsor.
  • Vier zitplaatsen op de overdekte tribune
  • Twee parkeerkaarten voor de sponsorparkeerplaats bij het sponsorhome
  • Ontvangst tijdens thuiswedstrijden in het sponsorhome met gratis drank en hapjes voor en na de wedstrijd.
  • Jaarlijks deelname aan een drietal activiteiten, waarvan er 2 exclusief voor de leden van Stichting Sponsorgroep de Valk.
  • Een maal per seizoen exclusief  gebruik van het sponsorhome voor een eigen bedrijfsactiviteit.
  • Een maal per seizoen de mogelijkheid om een wedstrijd op het Valkennest te spelen.
  • Het logo van de “Stersponsor” wordt geplaatst op alle communicatie-uitingen van v.v. de Valk, te weten briefpapier, wedstrijdaffiches, speciale “Valk” kranten, etc.

Afhankelijk van de specifieke wensen van de Stersponsor het pakket worden aangepast en eventueel worden uitgebreid.

Gouden Sponsor Stichting de Valk Sponsorgroep.

Bedrijven, die lid worden van “Stichting v.v. de Valk Sponsorgroep”, gaan een overeenkomst aan met boven genoemde Stichting voor een periode van 3 jaar. Aan het einde van de periode van 3 jaar zal de sponsor benaderd worden betreffende een mogelijke verlenging en onder welke voorwaarden het contract verlengd zal worden.

Tegenover het lidmaatschap van “Gouden Sponsor” staan de volgende tegenprestaties:

•  Een reclamebord (75 cm hoog en ongeveer 300 cm lang) in principe aan de lange zijde tegenover de tribune, maar afhankelijk van de beschikbare plaatsen zal in overleg met de sponsor bekeken worden welk alternatief hem aangeboden kan worden. De aanmaakkosten van deze reclameborden en de logo’s komen voor rekening van v.v. de Valk.
  • Advertentie  in de presentatiegids.
  • Bedrijfsnaam of logo op de sponsorzuil bij de ingang van het sponsorhome
  • Logo op de sponsorpresentatie in het sponsorhome en in de kantine
  • Twee zitplaatsen op de overdekte tribune
  • Een parkeerkaart voor de sponsorparkeerplaats bij het sponsorhome

Zilveren Sponsor Stichting de Valk Sponsorgroep.

Bedrijven, die lid worden van “Vriendenclub v.v. de Valk”, gaan een overeenkomst aan met de hierboven genoemde Stichting voor een periode van 3 jaar.

Tegenover het lidmaatschap van “Zilveren sponsor” staan de volgende tegenprestaties:

• Een reclamebord (75 cm hoog en ongeveer 300 cm lang) in principe aan de lange zijde tegenover de tribune, maar afhankelijk van de beschikbare plaatsen zal in overleg met de sponsor bekeken worden, welk alternatief hem aangeboden kan worden.
  • Twee zitplaatsen op de overdekte tribune
  • Een parkeerkaart voor de sponsorparkeerplaats langs de tribune.
  • Logo op de sponsorpresentatie in het sponsorhome en in de kantine
  • Jaarlijks deelname aan min. een activiteit, welke georganiseerd wordt voor alle sponsoren van v.v. de Valk.

De aanmaakkosten voor het reclamebord komen voor rekening van de sponsor en de aanmaakkosten voor de logo’s komen voor rekening van de v.v. de Valk.

Sponsormogelijkheden door middel van bordreclame

De Valk beschikt over een mooi hoofdveld van kunstgras waar diverse mogelijkheden zijn om uw naamsbekendheid middels een reclamebord te ondersteunen. Ons hoofdveld is vrijwel altijd bespeelbaar waardoor er op iedere avond (trainingen) en zaterdag en zondag veel activiteit is met de bijbehorende bezoekers. De reclameborden hebben een omvang van 300 cm x 75 cm waardoor uw reclame goed zichtbaar is. Ook beschikken wij over een aantal bijzondere posities rondom ons veld waar grotere reclame-uitingen mogelijk zijn.

Is uw nieuwsgierigheid naar de mogelijkheden gewekt? Stuur uw mail naar [email protected] en wij nemen graag contact met u op om de opties te bespreken.