Vacaturebank

Onderhoudsmedewerker

16-07-2021

Maandagochtend ploeg / helpende handjes.

Elke maandagochtend komt een groep van Valk gezinde mannen en vrouwen samen om de handen uit de mouwen te steken. Na een gezellige kop koffie om de voetbalresultaten van het afgelopen weekende door te spreken, gaat men aan de slag.

Wat is er zoal te doen, je kunt denken aan het opruimen van de 'rommel' op de terreinen na een druk voetbalweekend, legen van de prullebakken en containers, kleine technische reparaties op de accommodatie, vervangen van lampen, verzorgen van de groenvoorziening rondom de velden en onderhoud aan het parkeerterrein.

Je ziet ze wel hangen, de reclame borden van onze sponsoren, zij die een leuke bijdragen leveren aan het financieel gezond houden van onze vereniging. Het ophangen en onderhouden van deze borden is eveneens een taak van deze ploeg.

Al met al dus genoeg te doen voor een gezellig club gelijkgestemden. We starten elke maandagochtend om 9.00 en stoppen er weer mee rond het middaguur. Het Valkennest ziet er dan weer verzorgd uit, klaar voor weer een week van trainingen en voetbal.

De uitstraling van de vereniging, daar begint het mee als je het terrein betreed, kom jij ons hiermee helpen?

We kunnen nog wel een paar handjes gebruiken om de taken te verlichten.
Meld je aan of informeer eens vrijblijvend.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de secretaris van de vereniging : [email protected]

Reageren op de vacature

Het liefst je GSM nummer